barnvakt

Hej på er!
Idag började vi med matte i två timmar, snackade mest med Moa, sara å sara men gjorde en hel del åxå :)
Efter lunchen blev de svenska å sen naturkunskap, har haft nesselutslag å feber idag, ingen höjdare att vara sönderkliad på halsen å armar :S
ANTLIGEN slutade vi å helt UTSVULTEN går ja å jullan till kiosken men då var den tillfälligt stängd så jag åkte till rese, hoppa in i bilen å gasen i botten till ica å köpte en risifrutti, hoppade av i farten hos Pernilla och skulle träffa lilla John jag ska vara barnvakt åt, redan på lördag faktiskt :)
Min pojkvän vet jag knappt nånting om, annat än att han skulle på hockey ikväll å kommer hem 11, vilket betyder att jag får ringa honom 48 gånger imån för att han ska vakna, han vaknar inte av NÅT! :o

Jag längtar iaf som tusan till lördag dels får jag vara barnvakt åt lillsöten och för det andra får jag träffa min andra halva :D <3333
Nu ska ja spela sims! HÖRS!

snart kommer snön... usch