MÅNDAAAG

Hej :)
Åkte hem till daniel i morse, la mig å halvsov till typ halv 10, höll på å somna så tittade daniel upp å då ryckte jag till å han fråga om ja somna å jag sa "jag drömde om tomten" HAHA
Aja, vi åkte ner till folkets hus å jag satt på bibblan i en halvtimme medans han va på nå möte sen satt vi å prata på bibblan innan vi gick å käka "dagens lunch" sen kom melinda och vi gick in på kicks, köpte lite grejer, jag som ska leva snålt, 200:- POFF borta på lösnaglar, lösögonfransar och torrschampo! :)
Fick skjuts till Dollar så mötte vi upp julia, emma, jossan och agnes å så handlade vi allt behövligt till festen! :D

Sa hej då till daniel å så följde jag med melinda till hennes mammas jobb å sen hoppade jag in i annas bil å åkte hem!

Är sviiiintrött efter tre timmars sömn i natt och nu ska jag plugga! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Pratar med min älskling Melinda i telefon :D

HÖRS hejjjejej :D

tack för all skjuts & för sällskapet idag Daniel! :)