ellen♥sol

Goddagens! Tänkte uppdatera er lite nu, vad som skett under veckan osv!
Haft fullt upp i skolan, massa inlämningsuppgifter och shiiit, varit med min gofis och så har jag tränat, såklart!
I fredags hade vi en lektion i gävle, passade på att köpa en ny telefon, Nokia Lumia som jag är störtkär i sen blev jag upphämtad av anna och daniel i gävle, så for vi till sthlm till mormor. Åt gott och hade trevligt! :) Kom i säng närmare 1 tror jag!
Gick upp i tid på lördagen så gick jag, anna och daniel till centrum för att kika lite, köpte 4 st glasstallrikar, ska knäppa kort så får ni se sen, och så köpte jag ett hjärta där det stod "Tro Hopp Kärlek" som jag fick en bild ska vara bland massa foton på mig och daniel ovanför sängen i vår framtida lägenhet som vi pratar så mycket om :D
Gick till en typ lekpark och kikade med mormor & åke (anna, jag var påväg att skriva åka, HAHA) , gamla minnen dök upp från när man var barn och var där och lekte :)) När klockan var halv 1 åkte vi hem till älskade syster & pontus och PYRET! Som hon saknat oss, ojojoj!! Vi tre turades om att hålla henne ända tills det var dags att brumma iväg till typ nacka till kusinerna. Grillade & hade lite avskedsfest för äldsta kussen som flyttar ända till Hjo :( Men kvällen var trevlig, låg i sängen med pyret säkert en timme och hon sov på mig medans mamma maddis fick sova ut lite :)
Jag och daniel spenderade natten på en 80-säng, trångt och mysigt :'D
Vaknade vid halv 10, åt frulle med släkten sen for vi hem till maddis igen, myste ännu mer med pyret, tog en prommis jag, maddis, anna och daniel sen åt vi mat och brummade hem :)
Kom precis innanför dörren så satte jag mig ute i solen på altanen, och här har jag fastnat. Huuuur underbart är det inte, fåren är ute och bräker, fåglarna låter, flugor & bin surrar och solen är så varm och skön fast klockan är nästan 18.00!!!
Hade små planer på att laga någon god mat & sittea ute och käka med hjärtat idag, men han bara droppade av mig här hemma och åkte...... haha nä jag skoja! :D Båda har grejer vi måste göra imån, så ja... vi får väl stå ut en hel natt utan varandra, buhuuu :(((( ;)
Nu ska jag fixa in musik på min nya telebobo och kolla lite mer hur den fungerar, inte haft tid med det i helgen! :)

Ha en mysig söndag och en rolig valborgsmässoafton, det ska jag ha med världens bästa klssisar + vänner + bekanta & världens absolut bästa pojkvän!♥