älskade mamma!

 
 
hittade två gamla minneskort, ett av dom passar inte till typ usb-grejen så det kan jag tyvärr inte kolla på, men hittade bla. denna video som skapades 2009, ca 6 månader efter att min älskade mamma gått bort.
Jag saknar dig så otroligt mycket mamma♥♥ önskar jag kunde få prata med dig! :(
#1 - - Melinda:

Gud vilken fin video. Du är lika vacker som din mamma, du är så lik henne. Jag önskar att livet inte var så orättvist. Vill bara säga att jag älskar dig och önskar att jag kunde trolla! <3 Du är så underbar min älskade fina vän! Glöm aldrig det!!!

Svar: jag är så extremt oändligt förbannat tacksam att jag har dig! ♥ jag älskar dig med & önskar att du kunde trolla, eller att man fick en enda önskan... Tack min älskade vän, glöm inte att du också är underbar!
-

#2 - - Anna-Karin:

Underbart att få se denna video. Jag saknar din mamma som var en av mina bästa vänner. Alltid något roligt på G och så en del allvar. Brukar läsa din blogg och förstår dig i din sorg. Mina söner förlorade sin pappa bara 13 dagar innan Inger somnade in. Det blev massor med ofattbar tomhet den julen. Visst önskar man att man kunde få prata med dom igen om så bara för en litet ord. En kram !
Men du vet väl att allt du och dina systrar gör i livet ser Inger från sin himmel. Hon nickar och ler. Hälsa din pappa och dina systrar. Kram Anna-Karin

Svar: Jag sitter här med tårar i ögonen! Ja, julen 2008 var hemsk... Jag vet, och jag vet att hon ser & finns hos och med oss hela tiden. Hoppas allt är bra med er!
Kram
-