DAG 11-13

DAG 11
Har knappt lämnat hotellet idag, ganska skönt! :) Var iväg en sväng och bokade safari imån. Vi tävlade som vanligt och spelade volleyboll, SITROLIGT! Körde lite styrka med daniel med en till kille, huur skönt som helst :D Gick upp på rummet för en skön dusch och fixa oss för kvällens middag som var buffé på hotellet! Jag och daniel vart utpekade att komma upp på golvet och HÅLLA i och PUSSA på ORMAR!!!!!!! Daniel blev överlycklig när han fick gå upp, men fan inte jag!!! :o Andades knappt och pulsen var på max. Hade ormen runt halsen och upp på huvudet och daniel hade sin runt halsen som kröp ner under skjortan, jag skulle ha dött! :o
Nu ska vi sova! Nattinatt :)

DAG 12
Gick upp kl 06.22 för vi skulle på safari. Vi åkte jeep i typ öknen och bland klippor och berg, SKAKIGT som in i helskotta :o Det var skitroligt!
Vi red på kameler längs stranden och snorklade (eftersom dykningen var lite för dyr) i det kända "Blå hålet" Simmade hand i hand och tog dom sista bilderna med undervattenskameran :) JAG SÅG NEMOOOOO!!!!! Vi fick buffé och maten var sådär, åkte till nå shoppingställe där dom berättade massa saker om parfymer, oljer och tavlor osv! :)
Åkte tillbaka till hotellet som tog ca 1h och jag somnade i plutis knä :) Gick till Donken och köpte mat, smugglade in de på hotellet och låg i sängen framför en film och åt. Mys till 1000 :)

DAG 13
Klockan ringde 8.12, åt frukost och solade vid poolen. Spelade volleyboll och var med i dom andra tävlningarna. Åt äckel"kofta" till lunch, typ en biff som var vidrig.. blä....
Vi gjorde oss klara för att åka fyrhjuling i öknen/bergen, skitroligt! Vi gasade på och sladdade lite ;) Duschade jättevarmt och fixade oss för kvällen som vart mat på hotellet! Vi gick till Hard Rock Cafe, typ en krog där det dansades för fulla muggar! Blev lite knas på kvällen, bland annat tappade jag mitt halsband och en kille vi gick ut med blev lite för full, men allt löste sig! :) Min och melindas låt "save the world" kom och jag dansade och sjöng extra mycket!!! :D
Min gullis är hur underbar som helst och känslorna fortsätter att växa :) <3

sista dagarna får ni ikväll, allt om min mage osv. Men nu är magen OK iaf!