Mina senaste dagar!

Hej på er!
I lördags morse gick jag upp 8.45, det var ju SOOOOOOOOOOL! Hade grymt ont i kroppen, (har det fortfarande.........) och så fixade jag en goood frulle & la mig på studsmattan och läste i min bok till kl 12. då åkte jag till sandviken, plockade upp hjärtat så åkte vi till valbo. Det inhandlades bara ett linne där för min del och ett par sveaskor till daniel. Kollade i alla affärer, sedan fick jag nå fel och blev så arg för att jag inte hittar nåt, allt ser ut som trasor och pösiga stora t-shirts som om man skulle ha xxxxxl.... SÅ vi brummade till gävle ist där jag införskaffade mig shorts och en assnygg blå topp med dragkedja längs hela ryggen (som jag hade på mig i lördags). Vi åkte hem till daniel, han packade & åkte med mig hem. Åt mat och duschade, fixade oss sen kom jossans mamma och vi åkte till sandviken till erik för förfest. Spelade kort & hade riktigt skoj. 21.15 åkte vi mot gävle för att vara säkra på att komma in på slick med tanke på att det är 23 å löningshelg! Men vi fick stämpel så gick vi till interpool och spelade biljard, eller jag & daniel gjorde! :) 
 
Tog en sviiiingod drink som smakade körsbär, oh my.... Och så var det en drös danskar som försökte prata med mig, stod och skratta så tårarna rann och sa att jag inte fatta ett ord! HAHA! 
 
Vi gick till slick, typ tomt på folk men vi var först ut på dansgolvet, såklart, och så kom det fler och fler! 
Timmarna flög iväg och helt plötsligt var det proppat! Vi beställde en sur shot men fick en asstark laktris, bradär... 
 
Dansade ännu mer & tog bussen till rese där jossans mamma väntade med donkenmat, fick skjuts hem och vi somnade runt 5! 
Jag vaknade vid 9, men halvsov till 10 sen väntade jag en halvtimme innan jag sa att jag inte va trött nå mer! Då gick vi upp och gick ut och la oss och solade & myste på gräsmattan :) Pysslade om varandra med att noppa hårsäcksinflammationer, massage & klia på ryggen! :) 
 
Åkte till daniels mormor där hans mamma också var och åt tysk lunch, mumsigt!
Kul också att få höra av daniels mamma ännu en gång att jag tillhör familjen eftersom jag tyckte om maten! haha! och att redan första gången märkte hon en inre styrka hos mig, som är uppskattat & att jag är så himla perfekt för daniel! :D
Åkte med henne hem till mig, så fick hon massage & vi pratade lite sedan åkte hon hem till sandviken igen och min nästa kund kom.
Åkte bil ner till f&f (500 m) för de regna och ellen är trött, men de ångrar ja när ja insåg när ja skulle åka hem att ja var tvungen att backa slalom, i en brant uppförsbacke & ashögt gräs typ 200 m........... gud så rädd jag var.
 
Väl hemma tänkte jag på er & satte mig och blogga.
Nu ska jag lägga mig i mitt svala rum med FRISK luft, till skillnad från här uppe & ute där det är så kvavt. 
 
I morgon kommer 2 kunder på morgonen sedan åker jag & jobbar!
Tjingeling så länge! :) 
 
kusin♥