30 JUNI

och det är sånthär väder!? JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!! har inte legat ute och PRESSAT en enda dag.... iofs har jag haft en hel del att göra men ändååå, det är ju bara skitväder!
 
Hur som helst så är klockan 09.11, tänkte gå upp i tid, duscha & äta frukost men duscha ska jag göra ikväll ändå och jag mår så illa så jag inte kan äta.. (vad är fel!?) 
 
Hade fredaaaagsmys hos syster igår kväll med pepsi, goodis (4 st sen mådde jag illa & var mätt på godis) och så åt vi melon och jordgubbar framför en film! Mysigtmysigt! :) När jag kom hem sov såklart pluttis och minns knappt att han åkte iväg å jobba inatt.. haha!
 
Jaja, nu ska jag väl kladda på mig lite mascara och borsta håret för kvart i kommer syster så åker vi mot valbo. försöker hitta någon sorts "underkjol" till min klänning som var lite för kort & lite för genomskinlig! Återstår att se hur det slutar, annars kanske jag köper nåt nytt, mitt tålamod är INTE på topp!
 
Ont i nacke & rygg som bara ***... 
 
ÄSCH nu ska jag sluta klaga, förfest här ikväll sen slick eller lobby med ett gäng! :D
 
Tjaaoooo!
 
åååååå, går inte att skriva under bilderna, men här får ni lite randomsbilder:)
Haha, det var första gången daniel skrev "hjärtat mitt" :')