Alborgen!!

Tjenixen!
Idag ringde klockan 20.37 men vaknade tidigare, hade mitt livs värsta dröm.. mamma levde & fick hjärnblödningen igen, hon mådde så oootroligt dåligt & var så himla sjuk och ett "exempel" var att hon inte ens fick ligga ner och sova utan var tvungen att sitt-liigga över ett bord. 
 
Alla känslor, minnen och rädslan kom tillbaka. Jag drömde även att jag inte klarade ensamheten, rädslan och paniken så jag gick upp till pappa, som jag brukade göra efter att mamma gått bort, och han kramade mig och sa att det kommer bli bra, som småningom! 

Anna skulle ha tjejfest och vägrade avboka den fast mamma blev så himla sjuk, och hon var lika iskall & levde i en bubbla i drömmen som förut och det var också sjukt jobbigt! 
 
När jag vaknade försökte jag tänka på annat men tårarna började SPRUTA och jag insåg hur ********************************** dåligt jag mått, och blev ännu mer ledsen över att vi fått gått i genom detta! Så jävla orättvist!
 
Efter ett tag lugnade jag ner mig & älskling ringde precis och frågade hur det var, eftersom jag smsade honom! Gullungen♥
 
Knallade ner mot jvallen för att bli upp-plockad av anna & så åkte vi mot alborgen! Det var riiiktigt roligt! Jag, madde, anna och simon var ett jäkligt bra lag! 
 
Kom hem vid 5, handlade middag som inte åts för vi blev bjudna hem till daniels pappa på grillat, gott & mysigt! :)
 
För 10 minuter sedan bestämde jag mig för att följa med älsklingen till jobbet i morgon kl 03.00, är man inte en underbar & puckad flickvän!? :D Men jag är ju såååååååååååå kär! :'D Nu ska jag försiktigt mysa mig ner bredvid honom och försöka somna! 
 
Puss & God natt på er!
#1 - - Melinda:

Gumman livet är inte alls rättvist! önskar att inte ni skulle behöva gå igenom en sån sak, eller önskar att ingen annan behövde det! Jag lovar att jag alltid finns för dig. om du vill prata, gråta eller vad som helst så kommer jag alltid att finnas för dig! Jag älskar dig min underbara och fina vän! Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde göra att allt blev bra.. <3<3<3<3<3<3<3<3