det släpper inte...

Min dröm och känslorna sitter kvar, klämtar sig fast i både hjärna och hjärta. Det gör såå ont:-( en låt som var på mammas begravning spelades på radion nyss men bad Daniel att snabbt ändra. Blev illamående, svettig och gråtfärdig på ett par sekunder!:( fan.. Saknaden efter dig mamma är oändlig! kan inte räkna på fingrar och tår hur många gånger per dag jag tänker på dig!

Jag blir så ledsen också att du inte får träffa alla mina nya vänner, pojkvän och på framtida barnbarn.. Jag kommer alltid att minnas dig, du var en underbar människa, vän, dotter, syster och mamma!<3

Glöm aldrig vad jag sa till dig den dagen du fick en spruta så du skulle sova tills hjärtat slutade slå<3

Jag hoppas bara att du har det bra<3 vi ses som småningom och jag längtar efter att få träffa dig<3