TORSDAG

På torsdag morgon, 5 min innan jag skulle åka packade jag ner extra underkläder och en tröja utifall jag skulle sova hos daniel, för jag var lite myssugen, så jag frågade senare under dagen om jag fick komma och det fick jag :) Åkte direkt, eller rättare sagt, KÖRDE jag direkt till honom efter mitt sjukhusbesök för foten, låg å slappa lite sen blev det mat och vi gick ut på en prommis, köpte vindruver och en glass, dendär calippo shots eller nå :) Spelade tvspel, såndär, Kinect och det gick inge vidare för mig, men jag kom tvåa, spelade även med en till liten kille :)
Låg å kika på tv när jag blev hungrig, hihi, så vi gjorde mackor, ägg och vindruvor framför lite Rena rama rolf, sedan en jättebra film, som jag råkade somna till :( HAHA daniel sa "jag vill också ha det sådär i mitt hus" (eller nå liknande) och jag svarade "men det går att fixa" för jag drömde om hans telefon att han skulle byta ringsignal! Haha, rolig flickvän som somnar jämt :( men ändå, jag jobbar, praktiserar, tar hem folk hit, pluggar och går upp tidigt, EGENTLIGEN är det väl inte så konstigt (a)
Nä nu ska jag mysa med frassis lite sedan, jaaaaaaaaa, SPELA GITARR!!!:D:D:D Som jag fick av mina älskade systrar i födelsedagspresent :D
Nu vart jag jätteglad :D hejdååå :D