5 år sedan...

ikväll ska jag skriva ett brev till dig mamma.
måndag den 22/12-08 dog du, ca kl 17.15...
Jag minns knappt någonting.
Din begravning var i mitten av januari.
När du dog var jag tillsammans med Micke, men vi gjorde slut några dagar efter din begraving..
Jag gick ut 8an med G i alla ämnen. Minns mina vänner som stöttade mig dag in och dag ut, du skulle bara veta, mamma!
På sommaren träffade jag en kille som heter Robin. Det blev lite ljust igen och jag klarade av vardagen.
Jag började 9an med målen att få bra betyg och komma in på en bra gymnasielinje. Fortsatte lite med konståkning och mest som tränare.
Jag skaffade mig ett sommarjobb 09 också.. och började liksom vuxenlivet på riktigt.
Jag började i gymnasiet, och jag vill egentligen inte säga att jag började på en Hud & spa-utbildning för du skulle ha ÄLSKAT det så förbannat mycket! Ny skola och fem nya fantastiska vänner!
 
Gjorde slut med robin på sommaren 11 och träffade min nuvarande pojkvän Daniel strax därefter.
Den hösten var den första som jag mådde helt OK, tack vare Daniel.
 
Kämpade på som f*n med skolan och MASSOR av prov, inlämningar osv osv, du vet ju hur jag var inför lexförhör & prov... Vi åkte till egypten när vi varit tillsammans en månad, i två veckor. Det var en riktigt härlig resa, min första utan dig och pappa.
Jag fyllde 18 och festlivet började. Jag mådde bra då!
 
Anna flyttade även hemifrån och skaffade en fin liten etta.
Maddis berättar att hon är med BARN, och det blev världens sötaste Moa-Li! GUUUD om du bara var vid liv mamma, du hade ju fan dött av lycka i stället!
 
Vi skulle hyra Daniels mammas lägenhet på hösten 2011 när hon var i Thailand och livet var 90% bra, men i oktober 2012 omkom majsan i en trafikolycka i Thailand. och då blir allt svart igen... min knäskål slås ur led 1/12, och livet blir ännu mörkare att inte kunna jobba, gå, gå i skolan, träna eller veta om vi skulle åka till thailand, och när jag inte trodde det kunde bli värre, dör din pappa, min morfar! :'(
 
Vi åkte till Thailand i alla fall och alla dess omständigheter var resan OK. Vi kommer hem en månad senare och det är myyycket jag skulle vilja ha pratat med dig om också som inte kan skrivas här!
 
När jag ligger på sjukhus med knät berättar maddis att moa-li ska bli storasyster i augusti!
 
Livet har rullat på, examinationsprov, jobb på ilinium från maj, sommarjobb hela sommaren, och hösten har bestått av bara jobb.
 
VÄRLDENS sötaste Tuva föds i augusti, och världens tjockaste ;) du hade kidnappat henne!
 
Nu har jag jobbat 23 dagar i rad i december och på julafton åker vi till Thailand, om två dagar!!!! och även i år ska jag skicka upp en khom loy till dig.
 
Mamma, din yngsta dotter, minstingen, saknar dig så fruktansvärt jävla mycket!
 
Hade jag haft en önskning hade det varit att du fick komma tillbaka, du, majsan, manke och en frisk morfar!