mamma, jag älskar dig

Till min älskade Mamma 27/12

Det var du, du som lärt mig allt, Det var du som lärde mig att stå stadigt på båda benen.
Dom gånger jag mådde dåligt fanns du alltid där, du lyssnade jämt och sa dom rätta orden.
Jag vill tacka dig, tacka för dom 14 år, 9 månader och 5 dagar med dig mamma.
Jag fattar inte att detta har hänt, jag behöver dig, Vi behöver dig, men som vi lovade, vi ska klara oss. Det känns så tomt.
Du lärde mig vad som är rätt och fel. Du lärde mig att tro på mig själv och acceptera livet som det kommer även om det är svårt.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. 
Är det verkligen meningen!? Att må så fruktansvärt dåligt i 4 år, och bara kämpa och kämpa och se frammåt och aldrig klaga, men bara få dåliga besked?
Är det meningen att vi, Pappa, Madde, Anna & jag, släkt och vänner ska må såhär dåligt? Att livet ska vara slut när man är 43.
Mamma, lova att ha det så bra du kan och att du inte saknar oss för mycket. Att du gör allt du vill nu, gympar, sjunger, jobbar.

Jag älskar dig <3
 

jag hoppas, mer än något annat i hela universum att du har det bra. 
Idag är en sådan dag som jag tänker extra på dig, du köpte alltid någon present och vi fikade alltid gott fika. 
Jag saknar dig så innerligt, ingen kan förstå. 
Tänk om du fanns nu, då hade vi kunnat tagit en utekväll, bara du & jag och pratat. Pratat om livet, pratat om allt. Alla problem som finns och alla tankar och funderingar man bara kan dela med sin mamma.
Vi hade en väldigt bra relation, och det är jag oändligt glad för.
Jag längtar varenda dag tills den dagen då vi ses igen.. 
hoppas du finns någonstans och väntar på mig! 
Jag älskar dig, och saknar dig så jävla mycket!!!