minisemestern i Hjo & sthlm

H E J!
 
Nu blir det ett kort inlägg för ellen ska sova! 
I fredags åkte jag & syster till sthlm, åt te & macka sedan sov vi. Åkte vid 8 på morgronen mot Hjo, tog ca 4,5-5 timmar tror ja och det gick väldigt bra, med tanke på hyper-moa! 
Vi kom fram och hade det mysipys vid poolområdet, åt tacos på kvällen och spelade spel.
På söndagen var vi ute HELA dagen, först vid poolen sedan åkte vi Lawrences, tessans killes vattenskoter, fy helskotta så roligt det var! 
På kvällen åt vi ruskit gott grillat, jag är inte van att äta så mycket så jag var tvungen att gå in å lägga mig å vila! haha! 
 
På måndagen så gick vi till en affär "Hem & Hobby" , handlade för ca 600:- till mig & daniel! 

Åkte hem vid halv 7 på kvällen och la oss direkt när vi kom hem.
På tisdagen åkte vi och spelade minigolf, den som kom 4a (sist) skulle få laga lunch när vi kom hem, 3an skulle få göra sallad och duka, 2an ta hant om moa och 1an ingenting, jag förlorade men det gjorde inget, tycker om att laga mat, och roligt att kunna hjälpa maddis lite extra:) Anna vann såklart, pontus två å maddis trea! 
 
Jag & Anna brummade hem vid 14tiden, jag körde hela vägen hem, UTAN gps, fast anna var ju med ;) 
 
Jag sprang bara upp i lägenheten med lite packning sedan mot årsis för att grilla hos Lina med lite folk för martina fyllde 20 :D 
Åt och åkte hem för att dricka te å äta macka med pappa sedan kom en kund. 
 
Nu är rutinerna tillbaka å jag jobbade igår, sedan gymmade jag i lite mer än en timme och så handlade jag å tog emot en kund samt lagade matlådor, gissa varför jag aldrig har tid med datorn!?
 
I morgon börjar jag kl 10-18 sedan gym och ev ett kvällsdopp med min sötjossi ♥
 
Sov så gott, och det kommer mer bilder, ska sno av anna fast jag inte får och har några på mobilen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trött tjockismorsa leker med Moa-Li ♥ hoppas lillasyster ploppar ut snart!