mys med min lilla familj

Hej!
Idag jobbade jag 10-18, lugn dag för igår fick jag tydligen en massa avbokningar så blev ca 3,5 timmars städning :)
Har beställt massa saker som förhoppningsvis kommer i morgon :-D:-D:-D klistermärken som man sätter på naglarna, nagelfil, klistereyeliner med diamanter på, galeeet snyggt!

Åkte hem till älskade pappais på mat idag och hämtade min lilla loyd, sa hej till f&f och åkte hem och gjorde storkok, tror de blev 9 lådor haha!

Gick ut med mira & nu blir de väl en film, vad har jag gjort alla andra kvällar !? Har ju aldrig kollat på film mer än nån enstaka nån enstaka helg??? Jag var väl ute mera, umgicks med vänner, hittade på saker, usch nu låter jag gammal....
Nästa vecka har jag semester en vecka, det ska firas med att slå klackarna i taket i morgon med ett par snygga brudar :-D

Puss :*