pruttväder

blä vilket väder, men det gör inget, var ju ledig igår och fick sol på mig HELA dagen så idag är de bara mysigt :D
 
Idag jobbar jag från 07.50-15.30 sedan åkte jag iväg på massage, 50 min rygg & nacke, sköönt! 
 
Cyklade hem igen och hamnade framför datorn i sängen med trosor & tjocktröja och kan inte komma på vad som kan få mig att gå här ifrån, eller där ljög jag, mat ska lagas, det behövs dammsugas, sängen var obäddad när jag kom hem, de är rent i diskmaskinen å smutsdisk i diskhon å blommorna ska vattnas... men nä! orkar inte ;)
 
inatt drömde jag en fruktansvärt jobbig dröm, det var vinter och till och med julafton, jag hade jobbat och skulle skyyynda mig hem till Kalle anka och när jag kommer hem kommer jag på att jag inte köpt några som helst julklappar. Fort som tusan till kiks (av alla ställen) och köper typ tjejarmband till daniel, sedan stängde dom så jag hann bara köpa till honom och jag hade såååå dåligt samvete, ussch. Var jättestressad och deprimerad när jag vaknade! 
 
I nästa inlägg får ni lite studentbilder, skoj va!? :D
 
Beställde en biosoffa från Mio i söndags..... bra eller dåligt? säger fasen inget pris, haha! 
 
PUSS