ja eller nej, depp eller pepp

Kvällens tankar är ägnade åt min kropp.... 
visst jag är inte ett fläskberg, men snart så... 
ska jag äta mig tup 70% mätt, köra det lilla styrka jag kan med mage och det är det enda... eller bara ligga å deppa å smälla i mig det jag är sugen på.
jag vet, låter helt sinnes när jag skriver detta men det spelar INGEN roll hur lite jag än äter eller hur """mycket""" jag än tränar magen, jag känner mig ändå som ett fläskberg. 
Jag vill kunna TRÄNA, på riktigt.
Nä, fan heller att mitt knä ska få förstöra min KROPP också. Har tröstätit så mycket, känt å tänkt att de ändå inte spelar nån roll... men nej, nu får det vara nog!!!!!!!!! 

Från och med NU är det verkligen hårdkörning. Äta sig lagom mätt, inga småmål utan en frukt i så fall, vatten ist för mjölk och lite styrka för magen. 
Jag hoppas att få känna mig nååågot finare & snyggare inom kort.... Ni alla säger "men du är ju så smal" och ja, visst är jag smal, eller mer NORMAL, men jag har ändå lagt på mig lite, har ändå förlorat såååå mycket muskler..
Vidrig känsla :(
 
jag just nu....
 
SNART ska jag se ut såhär igen, om inte mer muskler!! kommer kötta SÖNDER gymmet när jag kan!!!