så jävla otacksamt....

god kväll!
vart ska jag börja!?
äsch, min vardag för tillfället är jobb, gym, vänner och renovering! och jag älskar de!
vi har rivit ut hallen oh börjat spakla och slipa, i morgon blir det nog bredspakling och i övermorgon första av två lager grunddfärg innan vi målar ytterligare två lager av vit färg med nå kristaller i så de blir ljust å fint!
medans jag jobbade idag köpte daniel golv som vi valt och massa annat!

var på min riktiga arbetsintervju i veckan, spännande om jag får ytterligare ett jobb!:)

igår var vi ett par stycken ut på slick,en helt ok kväll med "lite för lite" alkohol eftersom ja skulle jobba, bara så jobbigt dedär med alkohol, blir alltid så mätt å så jädra bakis... haha.

när ja slutade sä handlade vi,jag lagade tacos å vi drack julmust, vi som egentligen inte tycker om de.. haha sen lite renovering oh daniel stack iväg på gym och jag gjorde hallon&blåbärspaj. nu blir de dumma mig 2 i 3D.

i morgon blir det renovering på fm + hårt gym innan jobb 12-18 på ilinium. jobbade fredag 9-19 på ilinium samt 8.30-19 igår i högbo och 8.30-15.15 i högbo idag! jobb 10 dagar i sträck väntar,nice!!!

ni får sova så gott sen!