en saknad så stark

En saknad så enormt stark, 
en längtan efter att få träffas.
En saknad efter din närhet, 
en längtan efter dig.
Att få höra din röst igen skulle betyda allt.
Jag saknar dig mer än någon någonsin kan förstå! 
Jag saknar när vi varenda natt sa "jag älskar dig" till varandra.
Jag saknar att hitta på saker med dig.
Jag saknar ditt tjat. 
 
Jag önskar du kunde ha fått vara med lite längre, mamma. 
Så du hade fått veta vem jag bivit. 
Vem jag är.
 
Jag önskar jag visste att du var med mig.
Jag önskar att du är med oss allihopa.
 
Jag vet att du har det bra. 
 
Jag ska ta tag i saken och göra allt i min makt för att få träffa dig. På något sätt, om det är snat att vissa människor kan prata med dom döda. 
 
Jag ska. Nu är min saknad outhärdlig! ♥
Jag älskar dig min fina mamma!
#1 - - Martin:

Det är 18 år sedan jag förlorade min älskade mamma. Känner så väl igen mig i di smärta, dina ord. Vad stark du är som orkat sätta ord på dina känslor. Tack för att jag hittade till din blogg. Tack. Det var länge sedan jag grät så hejdlöst. Men befriande. Och gör samtidigt så..
ont... Saknar henne så.

Svar: Jag beklagar!! Jag är också en person som VILL (emellanåt) läsa saker, se filmer eller musikvideos som får mig att gråta hejdlöst. KRAM!
-