tebax

funderade på att sluta skriva men tänker fan inte sluta blogga!!!! min blogg är min fristad, skriva av mig å skiter rent ut sagt i att alla kan läsa. Jag är jag och faaaan vad jag är glad för det!

veckan har bestått av mycket jobb både i högbo och mitt företag, i går skulle jag jobba 12-16 men blev 11-18!
Åkte till Sandra och fixade mig, mötte upp lina och vi förfestade bara hon å jag, ni kan ju bara fantisera hur roligt vi hade! ;)
vi drog till lobby i taxi, mötte upp lite kompisar och satte fart på dansgolvet ;)

vi delade en taxi hem.
vaknade upp med huvudvärk den åkte jag å lina till donken och sen till valbo en sväng. vidare till årsis och hämtade alla hennes saker och hjälpte till i hennes lägenhet! ♡

nu har jag, lina å Hanna myst och skrattat så magrutorna blir överansträngda ;)

den 15/7 får jag min lägenhet!!!!!!!

ska få ha ludde på deltid innan jag köper mig en kissemiss ♡

en välbehövlig dusch ;)

inte nå bakis!

söndagsparkering