HAHAHA

Hej sötnosar! 
Jag såg precis inlägget jag skrev igår, och jag känner mig själv ganska väl trots allt ;) 
Jag har skrivit ganska så väldigt utförligt i tidigare inlägg ang knä, hur jag mår, allt som händer osv. Nej jag mår inte 100% bra, men hur fan ska jag kunna det med allt som hänt och händer? Jag orkar bara inte fortsätta gräva ner mig, jag förtränger otroligt mycket känslor och tankar som jag dessvärre inte kommer dela med mig till er av. Sen om det är bra att jag gör så är en annan sak, men jag ska ta itu med det på måndag.  
Jag tränar det jag kan med mitt begränsade knä, dvs jag går enbart på gym i gävle hos min sjukgymnast för rehab och tänker inte betala flera hundra kronor när jag inte kan träna som jag vill, dessutom vet jag inte heller om jag vill bygga muskler längre, eller bara ha den kropp jag har men hålla igång.
Och förresten, med tanke på hur jag dansar, hur mycket jag dansar konstant ute så är det en jävla massa kalorier som försvinner ;) 
Jag ska ut ikväll också, bara så ni vet och det ska bli skitroligt trots att jag har en bakfylla som INTE är från himlen ;) 
 
Jag lever livet, medans livet går att leva!
Jag vet aldrig när jag ligger på operationsbordet igen, jag vet aldrig vad som kan hända... Allt är möjligt. Jag hoppas även på en utgång i stockholm nästa helg med mina största förebilder och lite fler 08-vänner. Varför inte liksom!? Jag har ju gått miste om 1.5 års krogenliv, och ja, jag lär erkänna att jag känner mig lite fjortisaktig men fy fan vad det är roligt att dansa ute när man inte har smärta eller lär vara vaksam HELA tiden på hur jag går, står, dansar och om det är någon som råkar putta mig! Sug på den karamellen!
 
Nä nu ska jag hälsa på mina älskade bästaste farmor & farfar sedan åka till mtt hjärtegryn Milgott & älsklingsmelinda! ♥