4e dagen med periodisk fasta

Hej. 
Nu är jag inne på min 4e dag, och när jag ställde mig på vågen i morse, förvånades jag av att 3kg försvunnit från min kropp! 
 
Jag myste och sov över hos framor och farfar igår med Smilla, det gick jättebra. Åkte ut till pappa och var lite kattvakt åt mina två hjärtan, Frasse och Smilla, eftersom pappa var borta. Städade och gick en prommis på ca 1h med bästa Lina. Sen blev klockan ÄNTLIGEN 14 och jag åt två ägg. Kom hem och efter nån timme åt jag tonfick och gjorde en god proteinshake på mjölk, blåbär, hallon, havregryn och chokladprotein. 
 
Brummade till gävle, handlade lite och åt en räk & avocadosallad med julli. Åkte direkt till gymmet och körde mage 1h och lite bieceps. Kom hem senare än tänk från gymmet (såklart) så nu ligger jag mycket minus på vad jag ätit idag... Aja, ska skärpa mig. 
 
Nu stretchar jag, och ska titta på Sofias änglar. 
 
Blogg.se-appen fungerar inte, därav får ni någon gammal bild.
 
Jag minns det som igår... Alltihopa..