träningsblogg

Hej! Nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggen igen. Det har varit lite hektiskt med allt sedan vi kom hem från världen bästa resa.

Nu, med sammanlagt en månads gym är jag tillbaka på samma vikter igen och det är så jävla skönt.

Nu ska musklerna bara bli lite större igen så är jag tillbaka helt :) 

Idag har det varit en puss dags. Allt har känts allmänt dåligt, men det är väl från helgens bravader med pyttelite sömn.

Gick till gymmet och var arg på mig själv för jag avskyr att vara på dåligt humör,  så jag tog ut de på gymmet.

Det resulterade i att jag slog mitt rekord i att cykla 1 mil, dessutom med 3% mer motstånd hela tiden på 17.28 minuter, tidigare 18.58! 

Körde bröst i en timme sedan saknade jag Smilla för mycket så triceps får jag ta i morgon.

Ska även skriva ut till er vad jag tog i vikt precis när jag kom hem och vart jag är nu.

Nu är det sovdags, min periodiska fasta har börjat på riktigt idag och jag misslyckades redan, ska egentligen äta ca 2100 kcal men har ätit ca 1200.. aja i morgon kl 14 äter jag något mer iaf. 

Sov så gott, det ska jag och min underbara nya maine coon misse som myser här i sängen!