jag saknar dig

Jag ser på den vackra himlen, jag ser den vackra solnedgången. Jag tänker tillbaka på tiden du fanns här, på tiden jag alltid fick kramar och pussar. På tiden vi alltid spelade kort och umgicks.

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket, och jag ville så gärna att du skulle få veta min framtid. Få träffa dina framtida barnbarn och att du skulle ha stöttat mig i mina stunder då jag fick hjärtat brustet.

Jag skulle ha viljat berätta allt för dig, höra dina råd och få din tröst. Att ha min mamma vid min sida.

Det är så många som tar sin mamma för givet, skäller och säger hemska saker. Gör inte det!
Jag är så glad att jag ALDRIG sagt 'jag hatar dig'. Jag ville alltid göra dig stolt, jag ville alltid göra dig glad. Om så det bara var att cykla och möta dig när du varit ute och gått dina 4 km varenda dag.
Jag önskar att jag gjort så mycket mer. Spelat mer kort, unnat oss mer på restaurang, åkt på spa som du älskade. Men jag var barn, det är sådant men uppskattar och förstår bättre senare i livet.


Men nu finns du inte här men jag hoppas att du alltid ser mig, och är stolt över vad DU åstadkommit.

Jag älskar dig mamma