miljoner tankar

Mitt gym, min fristad, min kärlek och min trygghet.
 
Igår jobbade jag i högbo, näst sista helgen, och efter 11h körde jag direkt till gymmet för ett magpass på en timme. Cyklade en mil på 19.22 och 19.01 var mitt rekord innan resan, såååå nöjd! Har tappat en del muskler men inte alls så mycket som jag trodde. Jag klarar ungefär samma vikter men inte lika många repetioner vilket gör mig galen, haha. 
 
Myste med anna senare på kvällen och upp tidigt idag för ett söndagspass 8.15-15.15. Åkte hem och gjorde lunch och blev sååå trött men gick till gymmet.
Väl där fick jag världens energi och körde bröst trieceps, rädd att jag inte kommer kunna röra mig i morgon.
 
Nu ska jag sova, ensam igen för första gången på länge.
 
Morgondagen kommer bli sååå rolig.
 
Puss och kram!
mina tre fina hjärtan!
 
skulle faktiskt inte tacka nej :)