mysfaktor

God kväll.
Det var tänkt att jag och lina skulle till ikea idag men hon fick förhinder så det blev en slödag, väldigt bra med tanke på att min förkylning tagit om och brutit ut ordentligt... 

Igår träffade jag Sara över en mysig lunch på maragoni. Pratade om våra 4 senaste månaderna och hade det supertrevligt. Efter det åkte jag till melinda och umgicks med henne och Milgott. Drack te och planerade fest, såklart haha! 

Var bjuden på middag hos Adam så brummade till förnbo där han köpte hus i somras. Blev bjuden på vitlöksbröd och otroligt god vildsvingryta. Satt framför brasan och pratade mellan himmel och jord och fick många kloka råd :) 

Åkte hem och somnade direkt. 
Träffade Emma idag över en kopp te och pratade om forever -produkter, mycket intressant så kanske ska fundera över att skaffa det till företaget.

Har handlat idag, fixat fint i alla lådor och skåp samt tvättat.

Nu ska jag sortera lite bilder från resan så ni kan få se bilder här också :) 

Ha en bra kväll.