2015

Hur gammal är du? 

21

 

När vaknade du idag? 

Blev väckt 05.14

Vad åt du till frukost? 
Äter inte frukost, går direkt på lunch kl 14

 

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
Jag är rädd för folk, speciellt barn, som går och pratar i sömnen.

Jag vill tillbaka till Afrika och åka på safari och hjälpa fler barn.

Jag kommer min farmor och farfar närmare varje dag fast jag själv tror det är omöjligt.


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
oj.. Man vill ju alltid ändra något. Skulle vilja gå ner mer i fett och få mer muskler. Och jag skulle vilja ha brösten,  normala bara! 

 

Vad har du gjort idag? 
Lekt med ungarna, fotspårsjakt, pulka, lunch hos farmor och åkt till Bålsta. 

Vilken film såg du senast? 
Oj jag minns inte, 10 min på frost annars var det nog nån film med A.

 

Är du besatt av någonting? 
Haha oj.. Ja det ska vara telefon då! 

 

Beskriv en perfekt dag: 
Vakna en lördag bredvid en person man tycker om, mysa och ordna världens lyxfrulle och äta i sängen. Slänga sig på soffan (gärna en regnig tråkig dag) och mysa hela förmiddagen innan jobb & gym och god mysig middag & gottis😊

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 

på en soffa hos syrran med familj i Bålsta! 

 

Vad lyssnar du på just nu? 
Ingenting alls

 

Hur går du helst klädd? 
Trosor, tshirt och raggsockor! 

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Jag är otroligt morgon-trött. Älskar kvällar!

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Hemkunskap och i gymnasiet 3 av 5 praktiska dagar 😍

 

Vad köpte du senast? 
Godis till mig å ungarna inför bilfärden. 

 

Vad har du i dina fickor? 
Allt och ingenting. 

 

Vilken är din favoritaffär? 
Oj.. h&m och gina lär jag nog säga.

 

Vilka smeknamn har du haft? 
Älgen, ottis, ottnargård.

 

Vilka är dina största svagheter? 

Att få sån fruktansvärd ångest över att inte KUNNA trän dom få gånger det händer..

Vad är det sjukaste du gjort?

Oj.. gått fram till den snyggaste kille jag sett i hela mitt liv mitt på dagen på en restaurang med en lapp där mitt namn å nummer stod, sa ingenting utan la den där och gick! ;) 

Och såklart hela våren backpackingresa var sjuk.. hoppa fallskärm, levt som vi gjort, festat i Bali, bott två dygn i en bil, tagit dag för dag, barnhemmet.. allt... 


Puss och god natt