sliten moster

I torsdags kom maddis och company. Bodde hos pappa till lördagen sedan lämnades tuva och moali hemma hos mig. 
Vi har haft fullt upp, minst sagt. På söndagen åkte vi på 2årskalas hos sötaste milgott, gick en promenad & handlade, köpte pizza och hade danstävling på kvällen. 
Måndagen åkte vi pulka i högbo på fm, moali satt med ipaden och tuva sov middag och jag råka somna 20 min bredvid mois i soffan. Slitsamt att kliva upp 5 och bli väckt ish 10 gånger per natt. 

Igår var vi på lekandet med milgott, åt god lunch, julia kom en sväng och sedan packade jag allting för att åka på middag hos farmor och farfar samt sova i pappas hus å umgås med frassis som är ensam. Adam kom förbi en svöng på kvällen också! Pappa åkte till Spanien i söndags.
På förmiddagen åkte vi pulka, gick på fotspårsupptäcksfärd och klappade Pernillas hästar innan det blev lunch hos f&f innan vi åkte mot Bålsta. 
Jag checkade ut som moster direkt jag kom innanför dörren haha!

Ikväll ska jag och maddis myspysa till tusen :D

Pussheeejjj