tacotorsdag

God kväll! 
Nu är jag full med ny motivation efter att fått hjälp, tips och råd av en kille på gymmet. 
Så sjukt taggad att köra mera, bygga mera och fortsätta utan stop! Tänk att de räckte med ett och ett halvt pass för att få så mycket ny motivation. 
Innan gymmet hade jag kunder såklart, handlade på Ica (ja Ica....) med lina och efter passet åkte jag till f&f en snabbis, duschade och åkte till Adam och vi lagade tacos, såååå gott. Fick bara i mig 2 jag som snålat sååå med maten idag haha.. Masserade varandra lite och kikade på blue Mountain state (om ja minns rätt) som jag började kolla på hos A och jävlar va jag skrattar åt de, ska fortsätta kolla på de när jag kommer hem :'D 

Åkte till pappa eftersom maddis Pontus och ungarna överraskade pappa med att åka hem idag istället för i morgon. Och det var bara emmie som var vaken men tuva och moali får jag väl träffa om sisådär 5h haha.

Nu ska jag sova för i morgon är det kunder, gym och så kommer familjen på fika hos mig, rawfood-fika :D spännande. 

Och såklart har Smilla följt med mig hela dagen och skött sig exemplariskt. Hon reagerar inte ens när jag bär henne ute, hon hänger med som en säck potatis, går på lådan vart vi än befinner oss, kommer så fort jag ropar och tyr sig till mig vart vi än är och sover helst i mitt knä i bilen. Älskade katt! ❤

Vaknade i morse av en dröm som jag Kate kunnat släppa på hela dagen... villraderamendufinnsdär


3rätters hos världens bästa Vicktoria igår <3
Såååå gott och mysigt!