tusen kalorier back

Idag har jag ätit som en myra. 
Lite ris med sås och 1,5 kycklingköttbulle till lunch. Proteinshake innan gym och lite kyckling och potatis till middag samt egengjord proteinglass såååå gott. Hädanefter blir det inte svårt att hitta 'sötsaker' när man är godissugen. 
Jag älskar detta liv. Jag älskar denna kost. Jag älskar att se förändringen. Jag bara älskar det.
Låt mig älska det.
 
 
#1 - - Paulina Suonvieri:

Åh vad kul att höra du är nöjd över de förändringar du gjort/gör! :)

Det verkar som att jag hittat en tränings- och kanske en hälsointresserad tjej? :) Så jag vill tipsa om att det finns en superenkel tävling uppe på min blogg där DU kan vinna en månadsförbrukning av NOA Relaxation + 1 mån medlemskap på online-yoga. Tävlingen är inga svårigheter utan endast fylld med trevlig priser! :)

Direktlänk: http://100kitchenstories.se/blueberry-cardamom-smoothie-relaxation-c-23404810

Ha det så bra!

// Paulina, 100 Kitchen Stories