jag vill ju inte, men du finns där

Hej.
Här kommer ett nattinlägg, från en tjej vars tankar är på ALLT och alla idag...
Jag har haft kunder från kl 8.20, varit hundvakt åt sötaste Selma, fått mitt skatbo fixat hos frissan och haft kunder till 17 då jag stack till Fitness, mitt gamla gym för ett till PT-pass med Anki. 
Det gick bra, vi gick igenom övningar som jag gör och tips på nya. 
Ska eventuellt dit i morgon annars nästa vecka. Efter nästan 1.5h var vi klara så jag åkte och hämtade Smilla, hälsade på f&f 10 min innan jag åkte hem till pappa och tiggde mat. Åkte hem vid 21.30 och eftersom jag hade träningskläderna på mig, var på dåligt humör för många tankar på D dyker upp när jag är på "vårat" gamla gym, så jag drog till Everytime och körde på crossen 45 min.
 
Hem i spöregn på såå mycket bättre humör, nu ska jag beställa något, kläder, träningskläder, protein, inredning, vad som helst! haha, behöver någon förändring igen!
 
Sov så gott, det ska jag göra i en renbäddad säng (inte för att det är ovanligt) men det är ändå skönt som 17 första natten :D 
 
- Jag kunde aldrig tro att du var den. Det du sa fastnade i mig, det blev kvar där. Och jag lät det stanna där, jag tillät dig att stanna. Jag längtar tills vi ses igen. 2015-11-17.
 
nu skriker mitt hjärta för mycket efter dessa älsklingar så jag tar en tripp nästa vecka!!!!!