Plötsligt händer något

God morgon!
Ja, ni ser "god morgon" kl 8.50!! Det händer inte ofta men ibland så vaknar till och med jag tidigt. Haha.
Igår var jag på ett företag och utförde behandlingar på personal, från 15.30-19.30. Superkul var det. Ska även ut idag och fortsätta behandla. Det blir nog en ganska lång dag, vilket är rätt ovant nu när jag haft i genomsnitt 4 kunder om dagen hemma och inget på birka = jag har så mycket tid över att jag inte vet vart jag ska göra av den! Hahaha när hände det sist liksom?!
Kommit igång bra med träningen efter min 5 veckors långa förkyldning, träningsvärk överallt förutom triceps. Så idag blir det ett konditionspass ugan dess like och triceps.
Jag är bokstavligt talat halv utan lina. Saknaden värker som ett stort skavsår i högklackade skor. Konstant. Längtar obeskrivligt tills hon kommer heeeem. Min allra bästa vän (börjar bli alldeles för osmart utan hennes umgänge nu också).

Nu ska jag gå upp, ta en dusch och fixa mig inför jobbdagen. Kanske åker till valbo/gävle å shoppar lite om tiden räcker till.

Puss på er ha en bra dag!