Mysig onsdag

Efter en lång dag å jobb åkte Anna & Joel (hennes pojkvän) med mig hem från Sandviken. De har höstlov så passar på att hälsa på. Mycket trevligt.

Det blev god köttgryta och en härlig sallad. Kortspel och kvällsfika i form än vitt bröd med falukorv och varm O'boy.
Idag jobbar jag också, till 17 sen ska jag hem till sanna och äta mat och mysa. Det blir inte länge eftersom jag är så förbaskat trött men bättre än ingenting 😍 
Jag var på gymmet i måndags men nu har jag lite halsont och en totaltäppt näsa och jag vågar inte under några omständigheter riskera att den blir värre. Så träningen får vänta... 
I morgon är vi bjuden på mat hos pappa, det ska bli väldigt mysigt. Minns inte när jag var där sist. Sover kvar och åker till Bålsta på lördag morgon. 

Och på lördag... går vi in i v32. Dvs 8 veckor kvar av 40. Det är SÅ SJUKT. Har köpt allt utom babynest och inredning till rummet. 
Spjälsängen får Joel ta ner nästa vecka och vi får äntligen bädda den 😍 
Sorterat kläder och ska börja tvätta och lägga in i byrå och garderob också snart när jag får tid. Juste en skötväska lär jag köpa också - och packa bbväskan 😍 Högst på listan står mandarin, apelsin, Fazer och Cola 😂 

Snart ringer klockan och en ny lång dag har börjat.