'Cravings'

Från dag 1 har det varit ett enormt sug och behov av frukt, speciellt kiwi, apelsin mandarin och gröna äpplen. Nektariner vräkte jag i mig en hel del i somras också.


En gång fick jag totalcraving på langos, jag gillar inte ens langos? Jag vet inte ens vad för slags langos som finns? 
Men Joel åkte och köpte och satan så gott det var, en gång och inget mer sedan i juni Haha!

Cola får jag ibland ett galet sug efter, speciellt Cola i burk.
O'boy dricker jag ibland men det är mest "för att jag får" haha. 

Idag var första dagen jag var extremt sugen på lösgodis, så jag passade på sådär en onsdag. Och oj så gott det var. Men nu ser jag fram emot ett syrligt saftigt grönt äpple.

Jag tror faktiskt på en artikel jag läste där det var forskat att cravings på godis och choklad inte finns egentligen, utan att det är ett påhitt för att "man får och man ska ändå bli tjock". Riktiga cravings får man på saker som kroppen behöver, dvs vitaminer och mineraler.