älskade gym

Hej, och förlåt att det var så länge sedan jag skrev!
Jag jobbar litegrann, hehe, jag går 5km varje dag och avklarat mitt tredje gympass denna vecka. 
Dagarna flyger förbi fast jag hade sådan panik innan att jag skulle klättra på väggarna. Neo är väluppfostrad och sover gärna till 8-9 sen myser vi minst 30 min i sängen. Innan han är påklädd och nybytt och jag ätit frulle och klätt på mig har det gått säkert 2h. Är han pigg passar jag på att städa undan, tvättar fixa disk och är han trött tar vi en powerwalk. Då är det dags för lunch, och vila lite i soffan sedan fortsätta städa lite, bädda sängen där fönstret vädrat ett par timmar (vädringsfreak) hänga tvätten. Sen är det dags att börja med middagen & Joel kommer hem! 
Sen varannan vecka är det ju lite annorlunda när leiah är hemma, då städas det inte lika mycket och så får vi se hur hon går på dagis, ibland får hon vara hemma och ibland dagis. 

Jag var på återbesök hos min bm i onsdags, allt fungerar bra och jag är så gott som helt återställd så att säga.. det tar ett ÅR innan kroppen hämtat sig helt och man ska inte träna på helst minst 2 månader efter förlossning. Men jag sa att jag mådde så bra (vilket jag gör) och bm sa att jag får gymma om jag LOVAR att ta det jättelätt lugnt och försiktigt. Jag lovade så snällt så! Åkte till gymmet samma dag haha!
Jag kör lätta vikter men lite för intensivt märkte jag på kroppen idag. Ska hålla mig till 3 pass i veckan nu i början och som Joel sa "jag förstod direkt att du inte skulle kunna ta det lugnt när du efter 3e passet planerar in gym VARJE dag"... Jag ska ta de lugnt.

Jag har ett kilo kvar innan jag är på min startvikt men har lite "fett" på magen som ska bort, jag vet ju hur jag såg ut. 

Just nu är vi påväg till sthlm/bålsta, jag Joel Neo och Smilla. Tyvärr är leiah hos sin mamma.. Imorgon firar vi Anna & Joel som tagit idrottslärar- & lärarexamen!