Joel har semester

God kväll! JA jag är vaken 23.10, gissa varför! Jag fick sova från 01.32-07.23 inatt!!!! Och vaknade bara 2 gånger före de! Joel har tagit Neo en vecka nu varje natt, han har semester å jag jobbar typ 100%. Tråkigt men välbehövligt. 
Full fart hela helgen med mysigt midsommarfirande med familjen som alltid sedan tävlingar med alla från byn ute i långängarna. Nästa år är det vi som fixar det, ska bli sjukt skoj! 
Jag drack alkohol och blev full för första gången på 1.5 år, haha de va kul! Som att vara 18 igen fast ett x antal liter mindre nu.

Idag har det bestått av avbokning av kunder då mina bilbycklar som låg i Joels jacka va kvar ute i Årsunda.... åkte dit efter vi lämnat leiah på dagis och gymmat. Kom hem, lagade storkok åt Neo, städat och hade kund hemma.

Nu börjar ögonen gå i kors på mig, God natt och sov gott!