Joels frieri ❤

Nu har jag smält det en smula.. I fredags skulle vi ha födelsedagsmiddag då vi skulle passa maddis ungar lördag & söndag samt att Anna & hennes joel skulle komma. 
Jag försökte styra om våran 3rätters eftersom jag var såå dålig och inte kände någon smak över huvud taget men Joel skulle prompt göra det. 
Han bad mig åka iväg med leiah till farmor och farfar & jag måste erkänna att jag blev lite småsur att jag var tvungen att åka iväg med feber och hemsk förkylning. 
På vägen hem hoppas jag INNERLIGT att det inte skulle vara nå folk hos oss, mjukiskläder och allt. Jag ser inga fotspår i snön och blir en aning lättad. Men samma sekund tänker jag "fy vad han är egoistisk bara för att han är sugen på trerätters". Öppnar dörren och låten "marry you" är på, hinner tänka att han inte ens är klar med maten eller tänt ljus, men sen ser jag rosblad upp för trappan. 
Jag börjar skaka och det leder mot sovrummet... Öppnar dörren och där står han, på knä "vill du gifta dig med mig?" Och mitt skakiga svar blev "Såklart jag vill älskling". Hela Joel skakade och hans hjärta slog så snabbt.
Jag förstod varför han prompt skulle ha 3rätters 😍 
VI SKA GIFTA OSS! 
Jag fattar inte hur jag kan ha fått en sån tur, att ha vunnit denna karls hjärta, och att han kan vara så fantastisk.
Honom älskar jag mer än något annat (inkl leiah och Neo givetvis). Nu kan jag äntligen säga att det ska vara vi för alltid, och mena det till 100 procent!