ensam hemma

Igår jobbade hjärtat som vakt på hockeyn och Brynäs vann -bradääär!
Kollade sista avsnittet på Bron sedan tvärslocknade vi. Och för första natten på veckor gick jag bara upp 2 gånger på toa och somnade om på en gång. Hade ställt klockan "ifall att" för att åka å kolla på en ny bil och BÅDA sover när larmet ringde 8.42... Ja som ni vet köpte vi ju två nya i maj, Joels brann ju upp pga elfel i hans Volvo v50 och det var ändå dags för mig att byta. Han köpte en BMW och jag en liten Peugeot, anledningen för Joel nu är att vi måste ha en större, säkrare och med mer utrymme. Så det blev en trygg säker stor Volvo och jag håller faktiskt lite utkik eftersom jag är rädd att barnvagnen inte ens går in i min lilla rosa/grå fara. 

Ikväll är mitt hjärta ute på galej typ första och definitivt sista gången innan lilla N ankommer. Glad för hans skull, och avundsjuk. 
Jag ska vika och hänga tvätt nu, bokföra färdigt samt ha en spakväll med alla tillbehör i ett varmt bad.

På återseende!