00.20

Jag kan inte sova. Bebisen voltar runt och sparkar. Jag är ont i rygg, halsbränna och svårt att andas. Det är så trångt.


Gick in i v28 idag, ofattbart fortfarande. 
Jag försöker hinna och orka gymma 4 dagar i veckan, ibland mer ibland mindre. 

Jobbar extra på ilinium igen vilket jag älskar, och bara sittandes behandlingar. Fortsätter med företaget november ut iaf. 

Om 7 dagar åker vi till kreta. DET SKA BLI SÅ SKÖNT!!! 

Imorgon är det städdag ute i området, städdag inne och gymdag. Inte såmycket mer planerat. Både skönt och tråkigt. Kanske hälsar på f&f en sväng.

Idag bjöd min fina sambo ut mig på date, oj så mysigt! Är så tacksam att han gör allt och lite till för mig. 
Allt jag vet om och allt jag inte ens behöver be om utan han gör ändå. Det får mig att orka. 

Puss och god natt nu!