J*vla foglossning.

Hej igen. 

Jag har fått 50% på ilinium nu fram tills jag stupar. 
Älskar att vara där! 
Jag kör mitt egna innan/efter mina timmar på ilinium och sen hem. Ovant att jobba så mycket.

Denna vecka har jag verkligen fått känna på att vara extra-morsa. Lämnat och hämtat leiah på dagis varje dag, och idag jobbar Joel på hockeyn direkt efter sitt vanliga jobb så vi fick en hel eftermiddag och kväll tillsammans. Åkte iväg på gympa efter dagis och jobb, hem och cykla, åt mat och jag städade, tvättade å fixade disk medans hon satt i badet. 

Trött och en förjävla foglossning skulle jag lägga mig i 5 min, men har inte kommit upp än, en timme senare. 

Körde igång sug-sture (våran damsugare) så nu ska jag bara hänga tvätt och vika den andra torra tvätten. 

I helgen kommer maddis Pontus moali tuva och emmie för att våldgästa oss, ska bli SÅ mysigt!!! 

Lillpöjken växer (jag åt minstone) och har blivit lugnare dom senaste veckorna. 
Herrejesus vilka tankar och orokänslor man har. Jämt. 
På måndag ska jag till barnmorskan, få ventilera lite tankar och hormoner, ta tester samt höra Fjärts hjärtljud, ska bli roligt.

Nu ska jag försöka resa mig upp, fixa lite kvällsfika tills min bästa sambo kommer hem och förhoppningsvis ger mig en lång kram och säger ännu en gång va duktig jag varit (för idag var jag riktigt duktig) haha! 

Han är helt klart bäst!

Puss å kram