bloggandet är igång igen!

Nu ni mina vänner & människor, ska det bli bättring här! 
Nu har jag landat, eller VI har landat i lägenheten! 
 
Fredag: Var ledig så jag packade & hade fyra kunder hemma. Åt lite middag och lånade bilen med all packning till lägenheten & umgicks lite med daniels mamma. Daniel kom efter nån timme och sa hej innan han åkte iväg för att gymma. jag stannade kvar ytterligare någon timme & vi åt daimtårta och pratade! 
Åkte hemmåt igen och kikade på tv. Somnade inte förns halv 2, antagligen för alla tankar & funderingar inför flytten. saknar & kommer sakna pappis å frasse, har så dåligt samvete så ni kan inte ana. det gör på riktigt, ont! MEN, jag är ju 18, långt att pendla från årsis till gävle och all väntan på resecentrum som blir, det är outhärdligt. 
 
Hur som helst så åkte jag med jossan till jernvallen så var jag skridskoskoletränare, så duktiga barn sååå! :) 
 
Gick med bästa syster anna hem medans hon åt sedan mötte jag jossan på stan igen och vi åt på café deli, kycklingsallad.
Gick till karisma 14.30 och kunderna var sena så dom kom inte förns 16.30 men hade sällskap av anna så det gjorde inget :) 
gav anna massage sedan gjorde jag en fest-makeup på henne, så grymt snyggt! 
När hon åkte kom älsklingen :) 
Han åt lite sedan började vi göra i ordning för stängning vilket blev 20.00.
När vi kom hem så fick jag sitta och hålla för öronen och blunda, sedan skulle jag gå in till badrummet och där hade han tänt jättemånga ljus, lagt upp körsbär & vindruvor och nötter samt en vinflaska som vi fick av bästa majsan! 
Det blev ett mycket mysigt & romantiskt bad :D
 
Vi gick iväg till pizzerian vid min gamla skola söderskolan och köpte en kebabrulle att dela på.
Satte på en film men jag kunde inte hålla ögonen öppna med tanke på min intensiva dag.
Somnade vid 00 kanske och jag väckte daniel strax efter 10, skönt med sovmorgon!
 
Vi åt ingen frulle utan vi åkte iväg för att storhandla. Så roligt & mysigt det är att handla :D Handlade för nästan 700 (billigt med tanke på alla saker) och så slank vi in på dollar för att köpa ljus-saker & lite annat. 
 
åkte hem till daniel för att hämta ytterligare några saker innan vi åkte hem och åt lunch. Daniel tog en tupplur på ca 1,5 h och då passade jag på att placera ut mina prydnadssaker,. badrumssaker och rensa bland gamla smycken! 
 
Vi skar potatis och slängde in den i ugnen sedan gick vi till ica så daniel kunde köpa chips, själv har jag daimtårtan jag & majsan åt :D 
Kom hem och stekte på kotletter sedan var middagen klar. Nu väntas en film & lite kvällsgott, ska också äta av min goda laktosfria yoghurt, nivet, dendär med hallon! MÖMS!
 
Allt känns i alla fall jättebra och det är mysigt! :) 
 
i morgon är jag ledig, men ska in till skolan med bädoagge för att göra lite behandlingar på varandra och beroende på när vi blir klara kanske jag tar en sväng till årsis, men det får vi se om jag hinner, annars ska jag iaf hem på torsdag! :) 
 
Tyvärr hittar jag inte min system.kamerasladd så ni för nöja er med värdelösa mobilbilder :/
 
Puss & Kram på er! :D
 
och så ett foto på mig & mins älskade bästa systrar! :D 
 
 
 
 
 
min mamma-hörna :)♥
 
 
en lessen ellen söker tröst hos lillhjjärtat! :( 
 
fick en Lycka Till-blomma (med mitt UF) av en snäll kund, helene! :D
 
 
 
 
 
bebbiiii ♥