sliten...

Galeeet sliten tjej idag... fy***
Agnes, jossan å jag köpte thaimat och åt det tillsammans. Senare kom melinda och festen kunde börja! 
Vi skulle ju ta det lugnt eftersom det var skola dagen efter och vi var inte speciellt festsugna, det ändrades kan jag säga....
Blev väl 4 shots på slick, MASSA dans och dessutom buggade jag, sviiinroligt :D 
Åkte hem och jag å jossan spelade in den nya låten PSY som gangnam style, sååå fult! Men ni kommer få se den ;)
 
Kom i säng 4 typ, klockan ringde kvart i 7.. jossan som också sov hos mig gick upp och skulle till skolan för hon hade kund men jag och agge rörde oss inte ur fläcken... mådde såååå dåligt.
Efter x antal timmar och tömd kropp så började vi leva litegrann. Plockade, åt thaimat, skypeade med ♥ och jag dammsög till och med!!!!! 
Gick och satte oss i solen så kom jossan också. Myste ett tag och agnes åkte hem. Jag å jossan tog en powernap ute i plaststolarna sedan gick vi in å kolla på pelle svanslös.
 
Tog emot en kund och så vidare till Årsunda, köpte marabou och chips. G O T T 
 
Nu slappar jag bara i soffan, huvudvärk och allmänt ont i hela kropppen.

Pratat lite med älskling nu på kvällen också, skönt att få ha lite kontakt :)<3 Saknar diig♥
 
I morgon blir det högbo 10-20 sedan mys med väärldens bästa lina som sover hos mig :D♥
 
 
 
sliten? inte alls... 
 
 

 
 
tack som fan att du har sköna fula tjocktröjor som jag myser med daniel:D♥ och jaaa, första gången jag tog stämpel på framsidan av handen, haha sämst...