tankar som snurrar

God kväll. 
Jag blir så less, arg och... jag vet ej, arg.
Igår och idag har jag tänkt sådär extra mycket igen.. Tänkt "tänk om jag stöter på honom", skönt att få försvinna från Sandviken i 12 dagar!
Bland det mildaste han gjorde var otroheten under vårat så kallade uppehåll, sen vet jag inte om han var det under förhållandet också, det skulle inte förvåna mig men det är som det är, jag har gjort mina misstag och äventyr jag också.    :)
 
Jag mår såhär när jag inte får (kan) gymma, nu sitter jag med en dunderförkyldning... Hade jag inte varit schemalagd att jobba 9 dygn på båten från och med i morgon hade jag garanterat gymmat, men jobbar man ca 12 h om dagen vill man gärna vara frisk.
 
Samtidigt som dessa känslor och tankar härjar så älskar jag mitt liv, jag älskar att vara singel. Trodde aldrig att det kunde vara så roligt, haha :'D
Så mycket dumt, men roligt, men otroligt dumt trodde jag aldrig om mig själv, ung och dum, jag och Lina är som 15 igen hahahah! 
 
Jag längtar ihjäl mig till Thailand, förstååååå hur jävla nice det kommer vara!?
Äventyra som aldrig förr, resa precis dit vi vill, göra exakt vad vi vill och bäst av allt, träffa så sjukt mycket nytt folk, festa, bada, surfa, dyka, hoppa fallskärm (kanske). Såg en video när Ricky gjorde det, sjukt häftigt men fyyy vad hemskt. 
 
Nu ska jag sova, för att vara pigg och frisk (!) i morgon!
 
 
Jag är stark, du är så svag! Jag klarar allt och lite till!!!