hemsk huvudvärk

God morgon. Inatt har jag gått upp säkert 5 gånger på toaletten. Vid 1 någon gång  väckte jag min sovandes sambo och bad han hämta Alvedon, jag som aldrig tar tabletter men FY vilken huvudvärk. Kunde tack och lov somna om och vaknade pigg, med världens huvudvärk nu igen.. tom tagit en till Alvedon. 

Leiah kom in och ville mysa kl 7 och självklart får hon det, men aldrig innan kl 7, dels ska hon sova i sin säng och dels sover både hon jag å Joel mycket bättre om hon är i sin säng. Hon försökte ett par gånger i början när vi flyttade ihop för Joel sov med henne i sängen ibland i lägenheten, och då var hon ju bara 2 dessutom. 
måste berömma denna tjej så himla mycket genom att vara så oerhört klok, vet vad som är rätt och fel (även om det absolut inte märks jämt med denna sk treårstrots). Som nu när hon kom in sa vi att hon fick vara tyst och försöka somna om. Men märkte att hon sovit färdigt men ligger tyst och stilla i 30 min tills jag erbjuder paddan. 
Säger vi "Nej" till något blir det inte mer tjat. Säger vi en sak så vet hon att det inte är någon idé att sträva emot eller utmana oss för vi menar det. 
Sen kan hon och jag ha både tredje och fjärde världskriget här hemma speciellt på morgonen till dagis också! Haha. Joel däremot tror jag har hört säga till leiah argt en gång "men nu får du ge dig" när hon var ett MONSTER i 2 dygn. Han har världens längsta stubin och har väl hört honom svära fem gånger under 1.5 års tid. 

Vilket inlägg det blev, jag som skulle skriva God morgon bara. 

Ha en fin dag och en mysig och sjukt jävla roligt nyårsafton. Vi ska kolla på film, äta trerätters, knipa och köpa sjukt mycket godis:)
Idag är det våran 28e highfive. Började med det från v12 då den "osäkra" tiden var över!