UPPDATERING

Lördag den 25e mars, 2017!
Det var länge sedan jag gjorde ett ordentligt inlägg.
Allt har gått sååå snabbt och jag trodde ALDRIG att vi, efter 6 månader skulle sitta på banken och skriva på papper för ett RADHUS! 
Men nu är det gjort, och jag kan inte må bättre och vara mer säker.
Denna karl, har verkligen lyckats utan att själv veta om det. Han har uppfyllt vartenda "krav" och utan vetskap byggt upp en oändlig trygghet, säkerhet, tillit och kärlek. 
Jag har varit LIVRÄDD för framtida pojkvän, men med Joel har jag inte känt mig osäker en enda gång. 
HUR en människa kan vara så snäll, omtänksam och fantastisk förstår jag bara inte. 
 
Hur som helst, nog om kärlekssnack, så flyttar vi in i vårat radhus i maj, 2a maj eller 24, det berorpå när jag får min älskade frizon till lägenhet såld. 
Det är många intresserade och ska kolla på den, såå spännande!
Jag har börjat göra en stor-rensning, sen får joel vara med på den andra och vi tillsammans i huset när allt väl är klart. 
 
Mycket ska säljas, kastas och skänkas för vi vill ha vårat, tillsammans, nytt! 

Det är alltså en 4a, 3 sovrum, 2 badrum och vi ska renovera köket först och tapeter överallt och nya lister m.m. Jag är såå taggad på att sätta igång, jobba dygnet runt för att få det klart. 
 
Jag ska flytta mitt företag till Princess där jag förhoppningsvis kommer utvecklas som hudterapeut, jag kommer ha ett av sovrummen i Gävle till behandlingsrum och fortsätta hemma.
Jag har slutat på birka, skulle aldrig klara av att vara ifrån min kärlek och lilla Leiah så länge, jobbar varannan söndag i Högbo och har börjat som personlig assistent hos 2 brukare, Vilket fantastiskt härligt och roligt jobb!! 

Ha en bra lördag, det ska jag!