gym med världens snällaste bebis

Trotsade förkylningen och drog till gymmet med Joel idag för en timmes armar. En hemsk rethosta och näsan full med snor men det gick ändå rätt bra! 

Neo är fortfarande täppt och hostar, blir att åka till bvc på måndag det första vi gör! Då har det gått 2 veckor och inte blivit bättre... Inatt spydde han som en fontän två gånger och jag överdriver inte, det sprutade en stor stråle. Skönt för honom att få upp lite slem, min lilla nutte:(

Igår gjorde Joel en jättegod kasslergryta med mos/spaghetti (jag tog såklart spaghetti) 
Kollade på Greys och la oss i tid, trötta som vi är!

Idag jobbar han på hockeyn 12.30-20 & jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eventuellt till Valbo och träffa en kompis annars handla lite och mysa med Neo :) SÅ skönt med lugna dagar, i torsdags var 3e gången sedan han föddes jag faktiskt lät han sova i min famn och jag också sov en stund. 




Fick en 3 KILOS HINK nutella i present... shit!