MYSJUL!

Idag blir det knäckbak, handla, packa, ta emot kund, äta middag & åka ut till årsunda för att säga hej, hej då, god jul & gott nytt år till världens bästa lina!

I går kom melinda hit så hade vi minijul, fick såååå söta schampo&balsamflaskor, mini-deo och en kopp där de står hot chocolate på och så en liten visp till, supersött!!! :)

Julklappshandlade lite till med anna igår sedan åkte vi till donken för daniel köpte mat, jag vägrar äta donk så jag fick thaivagn, som om jag inte kommer få nog av det ändå...??! ;)

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH OM FYRA DAGAR LIGGER JAG PÅ STRANDEN MED BÄSTA HJÄRTAT!!!!!!! Vi ska ha de så jääääävla mysigt! bara ro om varandra, slappna av och bara vara!
Kommer skänka måååånga tankat till bästaste majsan & åka till olycksplatsen för att tända ljus m.m.

Ni får hålla koll på facebook, för här kommer jag not inte att skriva, dock inte mycket på facebook heller för nu blir det verkligen att åka bort från vardagen! :)

God jul & gott nytt år! Vi hörs den 27 januari! :)