måste svara dig...

Din underbara kommentar.
Jag läste 4 rader, och bröt ihop. 
var tvungen att ta emot en kund och fortsätta läsa efteråt. 
Ett kort citat var 
 
" vi lovade varann 
och du vet vad jag pratar om, jag kan säga så att 
jag håller det än idag, du är värd allt i denna värld 
det glädjer mig att du idag mår bra,jag blir påmind varje dag 
om dig , jag behöver bara kolla på min vänstra handled 
jag har funderat att ta bort den men den påminner om våran tid tillsammans , 
om den tid jag fick låna en ängel. "
 
Du är helt fantastisk, älskade du!
Jag saknar dig sjukt mycket... jag håller också vad jag lovar...
Det är många år sedan vi sågs... 
varenda dag tänker jag, varenda dag hoppas jag.

Jag hoppas på detdär samtalet, som du även skrev: 

"jag vill inte att du hör av dig till mig. det är för svårt. 
jag har försökt glömma sen flera år tillbaks, men inte lyckats men en dag 
då ska jag ringa dig! men än idag gör det för ont.  Ellen du är guld värd och jag hoppas att du för alltid är den där underbara ellen som jag fick låna! 

endag. EN DAG så ses vi igen! du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!"
 
Glöm aldrig, att vad som helst kan hända, när som helst... och man kan få ångra saker man aldrig gjorde...
 
Just say'n.
 
Sköt om dig, jag väntar precis här