10.43

Ställde klockan igår IFALL jag skulle sova. Johodå 10.43 ringde klockan och jag for upp som ett skott eftersom jag skulle åka 11.30 å jobba. Hade liksom tänkt städa och laga mat innan. Stekte snabbt pytt i panna medan jag åt gröt, sminkade mig och for iväg.

Jobbade till 20 och åkte till gymmet i 1,5h efter. Körde bröst triceps. Och satan vad jag är svag i biceps triceps som jag aldrig fokuserat på, men nu är det med i mitt gymschema.

I morgon jobbar jag 8-19 i högbo, sista lördagen! !! 

Träningen går förvånansvärt bra, kosten går si sådär då jag inte har någon frys för den gått sönder. Blir nån hårdmacka ,ägg och gröt mestadels :) 
Jag stressar inte längre, umgås med mina älskade vänner och mår väldigt väldigt bra.

Min andra halva har köpt världens sötaste vovve så jag är numera gudmor :D 

Jag åker och hälsar på familjen i Bålsta på söndag efter jobb för jag saknar mina tre hjärtan så förbannat mycket. tar lite ledigt och åker hem på onsdag! 

Ser fram emot ett besök från Borlänge eventuellt nästnästa helg, ska bland annat få hjälp med träning och kost :) 

Ja nu vet ni lite hur mitt liv ser ut, men kg jag kanske borde skriva ibland. 

Puss 
Utslagen på gymmet haha!