tjugohundrasexton

God fortsättning på er. 
Vaknade ganska tidigt i fredags, satte igång att tvätta, städa och fixa på en gång och försökte förtränga bakfyllan, vilket gick ganska bra! Handlade med Julia innan hon åkte hem. Förberedde mat som jag skulle bjuda syrrorna och barn på. 
 
Haft en riktigt trevlig helg med bland annat churt Street,  som jag längtat!!!! bio och gym :) 
 
Idag blev jag bjuden på farmors efterlängtade pannkakor och umgicks med gamlingarna ett par timmar innan jag åkte till pappsen för att säga hej och hämta några kvarglömda saker.
 
Precis när jag kommit hem frågar adam om han får komma upp och käka monroes här påväg hem, ja men visst. Spelade lite Med andra ord och jag vann inte, såklart. 
 
Nu är det sovdags, och att sova helt ensam för första gången på 139 dagar känns lite skrämmande, men skönt :) 
 
Ha en god natts sömn, det ska jag!