PT

God kväll.
En trött tjej steg av Birka idag, for till gymmet efter jag hämtat min bebis.
Värmde upp 10 min på cykeln innan benen och rumpan fick kämpa hårdare och tyngre än någonsin. 
Bland annat klarade jag 50 kg framsida lår i maskin och 64 baksida lår, jäkligt bra med tanke på knät som ständigt värker och som jag försöker väna mig med... 

Läkaren ringde för ett par veckor sedan och sa att inget mer finns att göra tyvärr. Bröt ihop totalt. Kommer aldrig någonsin bli bra i mitt knä! 

Hur som, så körde jag även en 12kilos hantel i varje hand medan jag gjorde utfallssteg, mååånga reps i benböj breda å smala, "spark bakut" samt avslutade med att stå på crossen, fast en annan variant som tar mer på rumpan.

Nu stretchar jag innan jag ska ta en lång dusch, skrubba och smörja in mig.

Sov så gott! 
Ett år emellan  (inkl uppehåll i 5 månader)

Mycket spända ben som fått rejält med massage! 

Härlig cirkelträning ombord!

#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Gudarns vad inspirerande du är.